donderdag 17 september 2015

Klaar?

Zo ver zijn we dus. Een blog met een klein beetje inhoud en vorm. Dat was moeilijker dan ik dacht. Ik heb in het verleden al een paar websites gebouwd dus ik dacht, zo’n blogje, dat heb ik in één twee drie gefikst. Niet dus. Misschien lag mijn ervaring rond websites me in de weg en snap ik daardoor deze manier van opbouw niet. Of misschien ben ik gewoon verroest.

En dan die keuzestress. Daar heb ik niet alleen in de winkel last van; ook hier voor mijn computerscherm kreeg het me te pakken. Kies ik voor Blogger of Wordpress? Wat zijn de voor-en nadelen? Blogger dan maar en later zien we wel. Na twee dagen ergernis omdat ik de layout niet helemaal naar mijn hand kon zetten, switchte ik naar Wordpress. Ineens bleken er twee Wordpresses te bestaan: .org en .com. Een tijdje uitvogelen hoe dit in elkaar zat en dan toch maar weer terug naar blogger.
In ieder geval, ‘een paar uur’ werd bij mij een paar dagen zwoegen en vloeken maar nu is de blog in grote lijnen startensklaar en kan ik er aan beginnen.

Ik heb een ‘archiefje’ klaargezet; een achttal berichten zodat je als nieuwe bezoeker toch je eerste honger kan stillen. Ik hoop dat mijn leesvoer je genoeg zal smaken om nog eens terug te komen. Daarvoor kan je je aanmelden onder ‘
Volgers’. Ik ben van plan elke week een nieuw bericht te kunnen plaatsen en als ik een paar volgers heb, zal dat een extra stimulans voor mij zijn. Doe je mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten